zondag 22 maart 2009

Wat een geweldig leuk patroontje vind ik dit! Het is ook van cinderberry stitches. Ik heb het vorige week geborduurd en van de week afgemaakt. Het is een leuk klein "hebben"tasje.
Hierboven dus de voorkant van het tasje. Ik heb hierbij ook gebruik gemaakt van leuk lint wat ik onlangs hier in een fournituren zaak tegenkwam. Het is het stukje aqua blauw met groene stippen met daaronder 2 zig zag randjes in dezelfde kleuren.

En dit is dan natuurlijk de achterkant, maar zeker niet minder de moeite waard.
Je kunt het patroontje gratis downloaden op http://cinderberrystitches.typepad.com/
Rechts bovenaan staat een kopje "pages" hieronder vindt je Blue wrens nest pattern.
Verder vandaag een begin gemaakt met het beruchte blokje van deel 5 van de mysterie.
Tot nu toe gaat het goed, maar ben nog niet toe aan de delen die niet elkaars spiegelbeeld zijn en die ook niet symetrisch zijn, dus misschien komen hier de problemen?
Woensdag hoop ik weer tijd te vinden om verder te gaan met het vogelhuisjes quilt. Er zijn inmiddels ideeen genoeg, maar de uitvoering vraagt ook veel tijd.
Dus nog even geduld voor een foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten