vrijdag 1 mei 2009

Tadada........

Hier is dan de 1e quilt door mijn hand ontworpen.
Best wel spannend om hem op de blog te zetten.
Het formaat is ca. 75 x 90 cm. Nog drie van de vier hoekje van de quilt met een geappliceerd vogelhuisje, versierd met leuke knoopjes.

Heb je dat schattige kleine slakje gezien?




Nu nog het geheel quilten en klaar ben ik weer! Nou ja, klaar ben ik weer.... het zal toch nog wel wat tijd in beslag gaan nemen voordat dit klusje geklaard is.
Vandaag namelijk naar de Europeesche Quilt kampioenschappen in Veldhoven geweest, en natuurlijk weer het nodige aangeschaft. Alsof ik nog niets in de kast had liggen!
Ik heb een patroon met hele mooie frisse lente stofjes gekocht om een leuke grote tas te maken.
Verder een pakketje voor een Japans buideltje.
En jaja, ik heb ze in huis, 3 patronen van Cinderberry stitches. Ze zijn ohhhh zooooo leuk. Wil eigelijk meteen eraan gaan beginnen. Maar ik hou me in.
En nog een patroontje van een rond tasje gemaakt van log cabin blokjes. Ook er leuk om restjes bij te gaan gebruiken.
Verder genoten van al het moois er te zien was. Fantastische quilt en leuke winkeltjes.
En mijn dank aan de meiden met wie ik op pad was. Het was een leuke dag voor herhaling vatbaar.



3 opmerkingen:

  1. Knap hoor, een eigen ontwerp. Leuke kleurtjes, mooie borduurtjes, een mooi geheel. Mag je trots op zijn hoor.
    Groetjes, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wil, hij is schitterend geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben onder de indruk van je eigen ontwerp, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen