dinsdag 28 september 2010

Finally

vandaag heb ik dan uiteindelijk ook mijn quiltje ontvangen van de mini embroidery quilt SWAP.
De partner die mij was toegewezen voor de SWAP heeft nooit iets gemaakt en opgestuurd.
Om die reden is mij een ANGEL toegewezen, iemand die vrijwillig voor de mensen die niets ontvangen hebben een quiltje maken. Mijn Angel komt uit Australie.
Lief he...... en ik vindt hem ook erg leuk ! Ook kreeg ik er nog een mooie australische kalender bij en een ansichtkaart.

Today I finally recieved my little quilt of the mini embroidery quilt SWAP.
The partner that was assigned to me for the Swap, never made or send the quilt to me.
For that reason there was assigned to me an ANGEL. Someone who voluntarily make this little quilt for someone who hasn't recieved from their partner. My Angel is coming from Australia.
Sweet !! and I like it very much! I also recieved a calander with nice nature pictures of Australia and a postcard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten