woensdag 19 januari 2011

Hier ben ik weer!

De quilt voor mijn dochter Marjolein in Zweden.
Afgelopen weekend heb ik haar naar Stockholm gebracht en de quilt kon mee.

Marjolein was er erg trots op. Hij is dan ook erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
Het quiltwerk is nog niet helemaal voltooid, maar wel ver genoeg om hem afgewerkt te hebben zodat hij meekon.

Ben alleen door alle drukte rondom het vertrek vergeten wat detailfoto's te maken. Ik zal Marjolein vragen dit alsnog te doen. Ik zal ze later dan nog hier op het blog zetten.



1 opmerking:

  1. Hallo Willeke,
    Dat ziet er heel fleurig uit, leuke stof!
    Jammer dat de quilt er niet helemaal op staat, maar misschien komt dat nog.
    Fijn dat je hem op tijd hebt af gekregen (bijna af dan), zodat ze er toch lekker onder kan kruipen als ze zich soms een beetje alleen voelt.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen