donderdag 1 september 2011

My Town BOM

 Wat ben ik blij en tevreden met mijn 1e blok van de BOM "My Town".
Het is wel een hele klus om het blok voor te bereiden en te maken. Maar ooh zoo leuk, de stofjes kiezen, patroontjes tekenen op freezer paper. Alles netjes omrijgen en dan het allerleukste..........het appliceren.
En niet te vergeten het borduren.
Zijn ze niet schattig deze twee dames die een les gaan volgen in de quiltshop. Ik vind ze wat lijken op Toos en Stien(LOL). De mensen die mij kennen, kennen deze dames ook zeer zeker. 
Ik heb inmiddels al drie blokken klaar. Maar het volgende blok komt morgen hier voorbij.
Ja ja, niet alle leuke foto's in 1 keer weggeven. Dus morgen weer kijken!!!!

3 opmerkingen:

  1. Toos en Stien..... ik ken ze niet hoor, terwijl ik jou wel ken haha!
    Ziet er enig uit die dames. Ik herken een stofje van mij (de kruin van de boom)
    Ben benieuwd morgen wat er nog meer klaar is.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat begrijp ik dat je blij ben met het blok en terecht hoor!! Ik vind het echt prachtig!! Heel mooi gemaakt en zo klein, wat een werk heb je er aan gehad. Ben wel heel nieuwschierig naar de andere blokken. groetejs, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petje af Wil, echt geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen