donderdag 11 oktober 2012

En dan het atelier.....hoe zal het zijn.....

en vooral wat zou ze zoal verkopen en wat voor een cursussen en workshop gaan er komen.
Poeh poeh wat een vragen......
Nou ik hoop dat het in ieder geval sfeervol en gezellig zal zijn.

Wat ik ga verkopen? Hieronder een klein voorproefje.






En cursussen, deze beginnen in januari en het programma komt begin november.
Workshops komen er dit jaar nog wel, hou de website  www.fatquarters.nl hiervoor in de gaten .
Ik kan je alvast wel verklappen dat je aan het einde van een workshop met een klaar werkstuk naar huis gaat.

Dus al met al goede redenen om eens een kijkje te komen nemen en van een bakje koffie of thee te genieten, mar bovenal van de prachtige stoffen.

Groetjes Willeke



2 opmerkingen:

  1. Nou, dat ziet er allemaal prachtig uit Willeke!
    Echt sjieke stofjes hoor!
    Ben eigenlijk heel benieuwd hoe groot de winkel en de ruimte is. Maar dat zien we misschien een andere keer wel op je weblog.
    Heel fijn te lezen dat het met je vader weer de goede kant op gaat.
    Natuurlijk is hij al flink op leeftijd, maar je wilt hem natuurlijk nog lang niet missen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En....nu relaxen na een drukke dag? Corrine en ik hadden een leuk dagje uit bij je. Ik zal nog maar een keer zeggen dat het er super gezellie uit zag:) Net ff een post op mn blog gezet over je winkeltje

    BeantwoordenVerwijderen