maandag 15 juni 2009

Even wat anders dan mijn quiltwerkjes, is het mandala tekenen. Ben momenteel bezig met het geven van een chakra cursus, ik probeer zelf ook de chakra's mee te maken en in te kleuren, ik loop wel wat achter, maar het begin is er. Op de foto boven zie je het centrum van de basis chakra en de foto hieronder een lotusbloem die 4 keer aan de rand van de mandala is getekend.

Als de hele basis chakra straks klaar is volgt er nog wel een foto van het totale plaatje.
Inmiddels zijn de cursisten al met de 3e chakra bezig. Mijn 2e en 3e zijn ook nog in een pril beginstadium. Van de week meer foto's van deze twee.


1 opmerking:

  1. Hoi willeke ik zag je op het QV.forum en ben gelijk maar even op je log gaan kijken.Wat maak je een mooie dingen!
    Groet Marriette.

    BeantwoordenVerwijderen