zondag 21 juni 2009

Nog wat teken en kleurwerk.




Van de week weer een mandala af gemaakt, dit keer een mandala met een platonische vorm als uitgangspunt "de tetraeder". De symbolen die er omheen getekend zijn, hebben voor mij een speciale betekenis. Ben inmiddels met de 2e platonische vorm bezig de "hexaeder" .
Verder ben ik druk geweest met het inhalen van mijn huiswerk voor de mysterie quilt.
Ben nog niet helemaal bij, maar dit gaat zeker lukken voor onze volgende bijeenkomst op 2 juli a.s.



3 opmerkingen:

  1. Geweldig geworden Wil. Prachtige kleuren en combinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi je mandala! Nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Een swap is altijd een verassing...maar wel heel leuk om te doen. Groeten, Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mandala! Je bent ook een creatieve quilter zie ik. Bij mij ligt het madala tekenen even in het slob.. maar nu ik ze bij jou zie krijg weer teken kriebels!

    BeantwoordenVerwijderen