maandag 7 februari 2011

Wat een toeval......

Kwam er pas achter, nadat ik eigenlijk al begonnen was met de Cathedral window dat het nieuwe behang in mijn atelier ook het patroon van Cathedral window is. Hierboven is de foto helaas te licht, maar je kunt het wel zien.
De foto hierboven is weer te donker, het valt ook niet mee om een fatsoenlijke foto te maken hoor. Heb er zeker 10 gemaakt, maar allemaal overbelicht. Dus moeten we het hier maar mee doen. Maar deze is toch weer ietsiepietsie duidelijker dan de bovenste. Toch !!!!

2 opmerkingen:

  1. hee willeke,ja dat is sterk hetzelfde behang als de cathedral window!
    zal morgenavond is heel goed kijken naar jouw behangetje.
    groetjes Stien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit ik net op de w.c...... wat zie ik daar?
    Ja echt! Mijn w.c. papier heeft ook een cathedral window afbeelding!
    Dat veegt toch wel even leuker dan nogmaal hoor!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen