zondag 8 januari 2012

 Ook alweer een tijdje geleden deze tas gemaakt voor een hele goede vriendin.
Het was een verlaat verjaardag kado. Wist eigenlijk niet wat ik haar zou geven voor haar verjaardag en heb het haar toen gewoon gevraagd. Nou ! zei ze voorzichtig ik vind de tas die je altijd bij je hebt wel erg leuk, dus misschien kan je die voor mij ook maken??
Ja natuurlijk wil ik dat voor jou doen, maar dan wel eerst eens even kijken welke stofjes ik voor jou tas geschikt vind en wat bij je zal passen.
Op dat moment hadden we in de winkel (quilterij.nl) een hele mooie stoffenserie binnen, en dit vond ik wel bij haar passen.

Toen ze snel daarna een keer bij mij was hebben we even op een site gekeken waar deze stofjes op stonden afgebeeld, en gelukkig ze vond ze prachtig. Dus ik kon aan de slag. Met dit dus als resultaat.

En eindelijk kon ik haar dan het verjaardag kado geven en wat vond ze hem mooi !!!!!!
Nu maar hopen dat ze er net zo veel plezier aan heeft als ik van mijn tas.

Groetjes Willeke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten