dinsdag 10 januari 2012

Bouwen aan huizen....maar

niet alleen de mini huisjes waarvan er een virus door Nederland gaat. Jaja zekers doe ik hieraan mee, kon het niet laten, maar ook aan mijn grotere huizen moet nog gebouwd worden.
Het laaste huis waaraan gewerkt is het middelste huis van de Home Sweet Home quilt van Barb Adams en Barb Allen. Dit huis leende zich goed om het om te zetten in mijn eigen huis. Dus aan de slag gegaan met potlood en papier met dit als resultaat.
Op deze foto is het nog niet helemaal klaar, maar inmiddels is het huis al wel opgeleverd.
Ik vond het een leuk idee om mijn eigen huis een centrale plek in het midden van de quilt te geven. De quilt telt in totaal 9 huizen blokken.In 1 van de volgende blokken is het de bedoeling om je initialen en het jaar van maken van de quilt te appliqueren. Ik heb hiervoor bedacht om het jaartal van aankoop van ons huis te zetten samen met de initialen van mijzelf en mijn DH.
Dus op deze manier wordt de quilt echt een Home Sweet Home quilt.
Het randje met de blauwe sterren komt boven het huis en de bloemenrand (steeltjes ontbreken hier nog) komen onder het huis. Zal binnenkort nog een foto van het opgeleverde huis hier laten zien.
Van de week meer over de 1e kleine huisjes van het gevaarlijke virus.

Groetjes Willeke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten